1 februari 2011

Slooowmoo

Vaknade vid 5 i natt av att en katt vid namn Ville kände sig extra kelig och bestämde sig för att hoppa upp i min säng o mjaua i mitt öra till jag vaknade så han kunde lägga sig på kudden bredvid och gosa med mig. Det här innebar att jag bara hade runt 3 timmar kvar av sömn innan det var dags att gå upp, lovely.


Jag o min kära bror ska sätta oss och plugga hemma hos honom nu så fort jag druckit upp mitt kaffe. Kaffe är nog min källa till energi idag, jag är hur trött som helst och världen känns som om den går i slowmotion. Kanske tidstjuvarna från Momo's värld har varit här i natt. Efter en tid av plugg så ska jag gå o lyssna på när ettorna har redovisning då jag ska handleda dem. Jag vill bilda mig en uppfattning om alla grupper och se vad de jobbar med så att jag lättare kan hjälpa dem.
Sen blir det till o städa lite o raid ikväll. Full dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar