26 februari 2011

Hurt

Migränen förstörde kvällen o jag går o lägger mig innan elva för första gången på evigheter. Hittade mitt kylpack i frysen o hoppas att den ska lindra vad som känns som knivar i ögonen. Ibland önskar jag att jag var sjukgymnast o kunde sätta egen akupunktur på mig själv, eller träffa en kille som kan akupunktur. För övrigt så smakade Niclas örter pecka men jag tar dem ändå, jag vill ju bli frisk nu.
Imorrn måste jag plugga hela dagen, läsa en tråkig bok som inte handlar om något vettigt o härstammar från 60-talet o skriva en rapport.
I huset mitt emot har de fest o det låter trevligt o högljutt. Hoppas jag får lite vila iaf. Ville ligger som en liten boll i sängen så lite gos får jag :).
Hoppas ni har haft en bättre kväll än mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar