20 januari 2010

En bra dag

Då var de sista kursintroduktionerna klara. Kören var superkul! :D Jätteduktig lärare som hade jobbat med körern i ca 30 år ;o! När han skulle bestämma vilken stämma vi var så behövde vi bara ställa oss upp och säga "1 2 3 4 5" och sen kunde han avgöra vad vi var för något. Jag blev första sopran :). Sen sjöng vi lite i kanon, jättekul. Skönt att ha något att göra som inte känns som skola eller något jobbigt.

Efter skolan innan idag kom Adde förbi på kaffe. Han stannade en bra stund och vi hann prata om allt möjligt. Sen drack jag te med Sara efter kören :). Det har varit en riktigt bra dag idag. Jag känner mig även väldigt pepp inför skolan. Jag tror att det här blir en riktigt bra termin (kanske även sista ;o!!!!)

Jag pratade även med en doktorand som är systemvetare och var på körkursen. Jag blev inbjuden till ett seminarium om intranät och kommunikation. Perfekt inför c-uppsatsen!

Imorgon blir det träning för hela slanten. Först med PT'en och sedan Forza :D.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite i socialpsykologiboken och Twiligt..ha det bra!


Om 3 veckor fyller jag år :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar