12 januari 2010

Lång dag

Idag har det varit en väldigt lång dag. Först hade vi seminarium 10-16 där vi redovisade våra projekt för klassen. Väldigt roligt att träffa alla igen men det kändes också skumt. Kommer nog bli ännu konstigare nästa vecka vid kursintro då det kommer vara alla igen.
Efter det gick jag hem för lite vila och mat för att sedan bege mig till Wädurs första styrelsemöte.
Det gick bra och var väldigt flummigt, antagligen för att Klara var där för första gången ;p. Hon blev också överkörd för att hon bara hade med sig inflyttningspresent till Alex! Hrm!!

Sen blev det en tur till bibblan med min käre sambo för att söka efter lite kurslitteratur. Jag kom på den smarta idén att låna böcker tills mina kommer :). Eller kan jag lägga beslag på dem hela kursen, mihihiihi.
När jag gick hem från bibblan fick jag ett enormt tryck på bröstet, har fortfarande den känslan. Det känns som om hela världen sitter på mitt bröst och jag håller på att gå sönder. Hatar den känslan. Det resulterade i att jag tränade pilates och fick migrän. Så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Antagligen ta en Zopiklon eller Atarax och sova. Varken mitt huvud eller jag orkar med den här dagen längre. Den har varit för lång, fast också bra då och då. Det är bara mina egna tankar som gör den sämre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar