3 september 2010

Fail

Slag, efter slag från livet. Hur mycket mer ska jag orka? Har tydligen ingen bachelor längre för alla lärare är idioter, fastän jag har gjort kompletteringen rätt. Varför ska de alltid ha så knäppa åsikter, inte göra rätt etc..den mörka klumpen inom mig blir större. Känner mig så fruktansvärt misslyckad, som världens största idiot. Väck mig från den här mardrömmen någon! Jag orkar inte mer. Det känns som om jag sprängs snart. Kan något bra inträffa snart? Någon som har nått positivt att tillägga när hela ens värld går under..gång på gång. När det börjar gå lite bättre blir jag nedslagen igen..först mormors bortgång, sen Kents otrohet, förlorade handledarjobbet och nu blir min uppsats inte godkänd än förrän jag kompletterat igen och gjort ett till seminarium. Kanske jag inte ens får fortsätta med min master :(.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar