13 september 2010

I will follow you into the dark

Helgen har varit väldigt trevligt. De underbaraste föräldrarna var här och hälsade på :).
Mamma o jag var iväg o handlade till middagen som pappa skulle laga på kvällen. Sen köpte jag även ett nytt headset på Mediamarkt så jag kan prata med den andra geeksen jag spelar WoW med :D.
När vi kom hem åt vi lunch hos Alex och fixade en massa i hans lägenhet. Mamma hittade nya stolar åt honom som ingen vill ha. Här på Campus ställer vi ut sådant som vi inte vill ha med förhoppning att någon annan vill ha dem. Det fanns en stämpel under stolarna så mamma sökte upp dem och det visade sig att någon ville ha 1000-2000 för dem på auktion. Iofs var de Alex har inte i bästa skicket men ändå!
Jag hittade en liten lådhurts i nyskick :). Vi är värsta lodisarna ;p.
På kvällen lagade pappa rösti och entrecôte. Mums!! Var vääääldigt gott. Tur man har en pappa med kockbakgrund ;D.
I söndags gick vi en liten runda runt campus och tittade vart jag skulle bo och sedan begav vi oss till Tufvan för att äta lunch. Sen åkte mamma o pappa hem runt 4. Väldigt trevlig helg!!
Nu väntar föreläsning i två timmar sedan styrelsemöte.
Min förkylning är fortfarande kvar ;(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar