2 mars 2011

Circle around

Idag har jag världens träningsvärk efter mitt pass med Niclas. Det är kul vad en annan människa kan motivera en så :). Vi körde cirkelpass på 30 sec styck med tre-fyra övningar där vi kombinerade olika kroppsdelar. Sen körde vi det 3x30 och tre olika set med övningar. Väldigt skoj o jag kämpade mitt bästa "med att slå bollen medvetslös" som Niclas sa. Vi skämtar väldigt mycket när vi tränar ihop och jag är glad att jag har ett pass tillgodo när han hittar ett nytt gym att vara på.
Tills dess får jag köra på med övningarna hemma, då jag fick ett program med mig hem. Sen har jag ju mitt lilla minigym här hemma med pilatesmatta, boxhandskar, hantlar, gummiband och min kettlebell. Igår fick jag tillbaka motivationen igen o jag ska sikta mot mina mål!
Nu ska jag snart bege mig tillbaka till skolan för fortsättning av ett seminarium där två matematiska filosofer pratar om practical knowlede. Det roligaste var när den ena (Bo Göranzon) sa att knowledge management var bullshit, och en del i klassen fick panik eftersom vi har läst en 15hp kurs i knowledge management. "So this 15 credit course was for nothing?!" Dem får ju faktiskt fatta sig en egen uppfattning tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar