9 mars 2011

Shopping and Harry

Idag var mamma och hälsade på under dagen. Efter skidskyttet begav jag, mamma o Alex oss till Grand Samarkand. Vad stort det ska bli där ute! Totalt ska det bli 60 butiker. Mamma skulle shoppa kläder till en jubileums middag med pappas order. Det slutade med att Alex shoppade nya skor o jacka, jag en vårjacka o träningsjacka och efter mycket om och med hittade mamma kläder till middagen. Helt klart en lyckad shoppingdag!
Jag längtar efter jag kan använda min träningsjacka och ut o gå, men det började ju snöa här nu ikväll!
Lite senare på kvällen kom pappa förbi, med sig hade han Harry!!!! Jag har som sagt världens bästa föräldrar som har ordnat Harry åt mig o min bror. Harry är en röd Opel Astra, årsmodell 95 och han är jättefin! Jag är så lycklig och oerhört lyckligt lottad som har så underbara föräldrar.
Tack, tack för ni ordnat Harry till oss!!

Nu ska jag gå runt ett tag till i mitt lyckorus eftersom jag även gjort klart veckans uppgift i holländskan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar